PDA

View Full Version : New Generations

The.Mask
01-14-2014, 08:34 PM
Whats going on with the new generation of albos of Kosova ? Too much Dardan brothers & sisters tending to forget Albania, Albanian flag and everything that have link with the Albanian state..., they even want their own national team, they always raise the Kosovan flag and forget the Albanian flag, even some important people like Rita Ora or Xherdan Shaqiri, I even saw some fights on facebook between albos of Kosova and other Albos from other regions. So i'm about to worry and ask myself What the fuck is going on and what the fuck is wrong ?
We are the same for god's sake !!!

KrashNick
01-15-2014, 05:49 PM
Ti mos i merr seriozisht ata ne facebook sepse shumica jane femije qe nuk dine gje per historine shqiptare .Mua per shembull me pelqen shume me shume flamuri kombetar (si te gjithe kosovareve tjete ) por ja qe per te keq nuk mund ta kemi ate si flamur te shtetit .

The.Mask
01-15-2014, 06:26 PM
Ti mos i merr seriozisht ata ne facebook sepse shumica jane femije qe nuk dine gje per historine shqiptare .Mua per shembull me pelqen shume me shume flamuri kombetar (si te gjithe kosovareve tjete ) por ja qe per te keq nuk mund ta kemi ate si flamur te shtetit .

Aty eshte problemi i madh kur femijt sidine asgje per historine shqiptare dhe kurre nuk do ta mesojn , keshtu eshte kjo gjenerata e re...

Aty duhet me e marr seriozisht se gjenerata e ardhsme do te jet katastrof. Shume te ndrejt e kishte Kastrioti..