PDA

View Full Version : Hervormingsdebatje (Nederlandse sectie)



MarcvSS
01-05-2009, 09:59 PM
Beste mensen,

Ik ben gister op dit forum terecht gekomen en vond het Nederland/Vlaanderen sub forum wat slordig overkomen...

Er waren geen sub- secties dus opperde ik bij één der staf leden of het mogenlijk was om die te krijgen.

Zonder probleem werden er subs aangemaakt, echter diende ik titels te bedenken...

Zo gezegd zo gedaan, en voila subs...

Nou ben ik echter tot de conclusie gekomen dat de titels veel weg hebben van de sub- titels op het Stormfront forum...

Nu leek het me leuk als we met z'n allen die nieuwe titels bedenken...

Dus kom op laten we creatief wezen...

Heimmacht
01-05-2009, 10:31 PM
Een uitstekend idee! Zullen we de benamingen modern houden of juist traditioneel?:fponder:

MarcvSS
01-05-2009, 11:28 PM
Een uitstekend idee! Zullen we de benamingen modern houden of juist traditioneel?:fponder:Laten we dat even bekijken... Even de voorstellen van anderen aanhoren?

Luijken
01-05-2009, 11:33 PM
Ik wil hier graag aan mee willen helpen maar ik ga er toch even een nachtje over slapen, ik heb namelijk voor mijn eigen forum al subs moeten verzinnen en net de gehele tijd aan html codes gewerkt dus op het moment ben ik blij dat ik nog kan spellen.

Ik zou wel graag iets voor muziek willen zien, misschien een optie?
Een gedeelte voor Asatrú?

MarcvSS
01-06-2009, 12:23 AM
Ik wil hier graag aan mee willen helpen maar ik ga er toch even een nachtje over slapen, ik heb namelijk voor mijn eigen forum al subs moeten verzinnen en net de gehele tijd aan html codes gewerkt dus op het moment ben ik blij dat ik nog kan spellen.

Ik zou wel graag iets voor muziek willen zien, misschien een optie?
Een gedeelte voor Asatrú?
Een sub voor religie lijkt me onnodig aangezien we een geschiedenis en cultuur sub hebben... Muziek aanverwante zaken kunnen in de kroeg lijkt me...

Het doel van deze draad is ook niet om nieuwe subs te verzinnen, maar om de bestaande sub- titles aan te passen...

kijken naar wat we nog meer zouden kunnen gebruiken doen we daarna wel lijkt me...

Heimmacht
01-06-2009, 09:19 PM
We zouden bijvoorbeeld van 'De Kroeg' 'De Taverne' kunnen maken of iets in die richting, al is het maar om van het SF stigma af te komen, haha!
En voor het 'Algemeen' gedeelte moeten we zéker iets leuks verzinnen :).

MarcvSS
01-06-2009, 10:11 PM
We zouden bijvoorbeeld van 'De Kroeg' 'De Taverne' kunnen maken of iets in die richting, al is het maar om van het SF stigma af te komen, haha!
En voor het 'Algemeen' gedeelte moeten we zéker iets leuks verzinnen :).
De taveerne of de Herberg klinkt goed...:thumbs up

The Lawspeaker
09-10-2010, 01:58 PM
O.K beste mensen. De tijden dat onze sectie alles keurig op orde had lijken voorbij te zijn en draden komen op de verkeerde plaatsen terecht en probeer ze dan maar te vinden.. ook staan er verschillende draden van hetzelfde type (ik maak me er ook schuldig aan - daarvoor mijn oprechte excuses :cool:) over verschillende subsecties verspreid. Onze mod is er niet en het lijkt me handig als de administrator de zaak hier aan kant begint te brengen.

Zijn jullie tevreden zo of hebben jullie ook plannetjes ? Laat het even weten .. en err Black Prince en Loki kom er eens in (we hebben ook jullie mening nodig).

O.K hier zijn mijn plannetjes:



We gaan deze hele boekenkast eens grondig uitkuizen en we voegen draden van hetzelfde soort (beeldmateriaal) samen in een grote draad over dat onderwerp (NL/VL/ Geschiedenis en kultuur/ Oud beeldmateriaal).

Er komt een subsectie Natuur en Milieu waar we al die draadjes over natuur en milieubescherming eens in gaan zetten.

Verder komt er een sectie Immigratie en Naturalisatie waar we het immigratieprobleem kunnen bespreken.

Om zichtbare ruimte te sparen (zodat het netter word voor het oog) gaan we de subsecties zo inrichten zoals dat in de Engelse sectie (http://www.theapricity.com/forum/forumdisplay.php?f=44) gedaan word.

Crossbow
09-10-2010, 02:18 PM
Ga ermee akkoord, had mijn laatste draad verkeerd gezet geloof ik (Bende van N.), maar dat ging zonder opletten...:rolleyes2: Zo creëer je inderdaad chaos, goed idee dat recht te zetten.

Tyrrhenoi
09-10-2010, 02:48 PM
Accoord :thumb001:

Groenewolf
09-10-2010, 05:52 PM
Het zal inderdaad goed zijn een grondige herordening van ons deel door te voeren. Natuur en milieu zou inderdaad een goeie toevoeging zijn. Eveneens als een subforum over Politiek. Nu is dat een beetje verweesd.

The Lawspeaker
09-15-2010, 10:56 PM
Is het misschien ook een idee om een Waalse subsectie (binnen de Nederlandse) toe te voegen ?
Ik zie niet graag dat de Fransen ermee aan de haal gaan.

Groenewolf
09-16-2010, 03:15 AM
En voor een deel benadert vanuit de Heel Nederlandse (http://nl.wikipedia.org/wiki/Heel-Nederland_(staatkunde)) gedachte? Het zou misschien inderdaad handig zijn die vraag te tackelen voordat er hier Walen beginnen op te duiken. Maar kan iemand me vertellen hoeveel Walen er zijn die actief zijn op dit soort redeborden?

Lulletje Rozewater
09-16-2010, 07:54 AM
:thumb001:

The Lawspeaker
03-16-2011, 12:49 AM
Ik stel ook gelijk voor om de Verenigde Nederlanden (http://www.theapricity.com/forum/showthread.php?t=24717) te gaan hervormen en de zaak eens grondig aan te pakken. Debatdraad (en poll) geopend en ook hier (http://www.theapricity.com/forum/showpost.php?p=362461&postcount=165) staat zo het een en ander.

The Lawspeaker
06-08-2011, 02:11 PM
^Ter herinnering.

Lulletje Rozewater
07-17-2011, 10:06 AM
^Ter herinnering. Wat iok zie op BVN is niet zo goed.

The Lawspeaker
07-17-2011, 02:25 PM
Welnu... het wordt eens nodig tijd om de zooi eens grondig op te ruimen. Welke Nederlanders en Vlamingen zijn er nog ? En wie heeft er eigenlijk de dagelijkse leiding ? Het Nederlands/Vlaamse subforum is nogal aan het verslonzen.

Lulletje Rozewater
07-18-2011, 11:19 AM
Welnu... het wordt eens nodig tijd om de zooi eens grondig op te ruimen. Welke Nederlanders en Vlamingen zijn er nog ? En wie heeft er eigenlijk de dagelijkse leiding ? Het Nederlands/Vlaamse subforum is nogal aan het verslonzen.

En zo is de Zuid Afrikaanse forum.
Ik zal poberen daar iets aan te doen.