PDA

View Full Version : Where the dutch lads at?



Shelby
09-15-2016, 02:59 PM
Hoi

Newman
09-15-2016, 03:04 PM
Goedendag

Hoe gaat het met jou?

Shelby
09-15-2016, 03:22 PM
Goedendag

Hoe gaat het met jou?

Goed en met jou? Woon je in nederland

Newman
09-15-2016, 03:28 PM
Goed en met jou? Woon je in nederland

Heel goed.
Nee, ik woonde in Brussels enkel jaren.

Alessio
09-15-2016, 03:32 PM
Ben jij nou Nederlands, Belgisch, Moslima óf een vage combinatie van dat? Wat een rare avatar zeg.. Zeker al jong van de trap gevallen.

Shelby
09-15-2016, 03:33 PM
Heel goed.
Nee, ik woonde in Brussels enkel jaren.

Omg ik hou van brussel

Shelby
09-15-2016, 03:34 PM
Ben jij nou Nederlands, Belgisch óf Moslima? Wat een rare avatar zeg.. Zeker al jong van de trap gevallen.

Moslima is geen origine he, ik ben belgisch, en bekeerd

Alessio
09-15-2016, 03:36 PM
Moslima is geen origine he, ik ben belgisch, en bekeerd

Dat klopt, daarom heb ik mijn comment ook eventjes aangepast; mijn excuses.

Wat heeft jou doen overgaan op de Islam? Ik snap dat nooit zo, eerlijk gezegd. Het komt vooral voort uit een heuse identiteitscrisis waar veel West Europeanen onder te lijden hebben zo schijnt, want goed theologisch onderbouwd zijn ze vaak niet.

Naar wat ik observeer zijn het meestal mensen met een ''extreem'' karakter, die zichzelf graag 'anders' willen voelen.

Shelby
09-15-2016, 03:39 PM
Dat klopt, daarom heb ik mijn comment ook eventjes aangepast; mijn excuses.

Wat heeft jou doen overgaan op de Islam? Ik snap dat nooit zo, eerlijk gezegd. Het komt vooral voort uit een heuse identiteitscrisis waar veel West Europeanen onder te lijden hebben zo schijnt, want goed theologisch onderbouwd zijn ze vaak niet.

http://www.ummah.com/forum/showthread.php?442972-My-personal-conversion-story-(left-christianity)&highlight=


Dat is een thread op een forum waar ik mijn verhaal schrijf, sorry het is gewoon te lang om nu helemaal in nederlands te schrijven

Alessio
09-15-2016, 03:41 PM
http://www.ummah.com/forum/showthread.php?442972-My-personal-conversion-story-(left-christianity)&highlight=


Dat is een thread op een forum waar ik mijn verhaal schrijf, sorry het is gewoon te lang om nu helemaal in nederlands te schrijven

In zekere zin begrijp ik het wel hoor, aangezien ik het zelf óók heb bestudeerd en 'in der beginnen' er bijna van overtuigd raakten. Juist na lang genoeg te hebben gelezen/gestudeerd en de spiegel van het Christendom en haar bronnen er naast te hebben gelegd (aangezien deze al langer bestonden), kwam ik juist tot de conclusie dat Islam aan een zijden draadje hangt, en alles behalve geloofwaardig is.

Zou je jouw verhaal kunnen kopiëren en plakken naar een privé bericht - ik kan namelijk niet inloggen daar.

Shelby
09-15-2016, 03:58 PM
In zekere zin begrijp ik het wel hoor, aangezien ik het zelf óók heb bestudeerd en 'in der beginnen' er bijna van overtuigd raakten. Juist na lang genoeg te hebben gelezen/gestudeerd en de spiegel van het Christendom en haar bronnen er naast te hebben gelegd (aangezien deze al langer bestonden), kwam ik juist tot de conclusie dat Islam aan een zijden draadje hangt, en alles behalve geloofwaardig is.

Zou je jouw verhaal kunnen kopiëren en plakken naar een privé bericht - ik kan namelijk niet inloggen daar.

Ik dacht dat iedereen kon lezen ookal ben je geen member, maar heb het gestuurd

Newman
09-15-2016, 04:01 PM
Omg ik hou van brussel

Ik kan begrijpen waarom, gezien het hoge aandeel van moslims .

Voor mij, Brussel ziet eruit als een open lucht prullenbak.
Maar Ik woonde in de witte wijken met de belgen en de andere europese, dat is nog steeds aanvaardbaar.

Houdt je ook van Molenbeek, Schaerbeek en Anderlecht? .

The Lawspeaker
10-28-2018, 04:11 PM
A Flemish woman that converted to Islam. The modern version of a femme tondue.

Dandelion
10-28-2018, 04:14 PM
A Flemish woman that converted to Islam. The modern version of a femme tondue.

I first thought she was a troll, but she seems to be real. A shame. There always be such minority.

And Newman is a Walloon pretending to be a German. His imperfect Dutch betrays that.

The Lawspeaker
10-28-2018, 04:15 PM
I first thought she was a troll, but she seems to be real. A shame. There always be such minority.

And they should be treated in the same manner as those who slept with German soldiers during the war. And one day, they will !

Dandelion
10-28-2018, 04:17 PM
And they should be treated in the same manner as those who slept with German soldiers during the war. And one day, they will !

Well, I certainly don't respect their decision and she's luckily not part of my family. They're expendable women to me.

The Lawspeaker
10-28-2018, 04:19 PM
Well, I certainly don't respect their decision and she's luckily not part of my family. They're expendable women to me.

I consider them to traitors to the country. Pure and simple. They should be deported along with their invader friends and lose their citizenship and even their last name. They aren't part of our people. They should be considered dead to us.