PDA

View Full Version : Nederlandse leden: waar gaan jullie op stemmen ?



Your Old Comrade
07-17-2023, 06:38 PM
Er komen weer verkiezingen aan, omdat ons zeer geliefd opperhoofd ("ahem"), Teflon Mark, er alweer in is geslaagd om een kabinet de grond in te boren. Het begint zo ondertussen een traditie te worden om wat meer op België te lijken, maar de lol is er toch een beetje vanaf - enfin binnenkort zijn we voorgoed van die kwal verlost, want Markje Mark heeft besloten om na tal van hele en halve mislukte kabinetten eindelijk een keer de handdoek in de ring te gooien en wat nuttigers te doen dan het land total loss de afgrond in te sturen. Maar nu de belangrijke vraag ? Waar gaan we aankomende herfst op stemmen ?

Mijn stem gaat deze keer naar de BBB. Zo ondertussen kan de rest mij gestolen worden. Links heeft het nog steeds niet door - en laten we maar over rechts zwijgen en de FvD en de PVV zijn NSB'ers die hun judasloon in roebels uitbetaald krijgen. Blijft over: de BBB.

Annihilus
07-17-2023, 06:44 PM
PvdD, ik ben partijlid :)

Your Old Comrade
07-17-2023, 06:45 PM
PvdD, ik ben partijlid :)

Ze zijn in elk geval wat minder kwalitatief uitermate teleurstellend dan de rest. Ik ben het niet met ze eens, maar het zijn geen corrupte eikels.

♥ Lily ♥
07-18-2023, 05:41 PM
De ratten (Rutte, Kaag,) verlaten het zinkende schip.

Ik steun Geert (Partij voor de Vrijheid) en Thierry Baudet. (FvD)

Your Old Comrade
07-18-2023, 05:58 PM
De ratten (Rutte, Kaag,) verlaten het zinkende schip.

Ik steun Geert (Partij voor de Vrijheid) en Thierry Baudet. (FvD)

Maar jij bent geen Nederlands staatsburger. Een stem op Baudet is een stem of Vladolf Putler, een stem voor Wilders is er een op die schoft in Tel Aviv. Ze kunnen allebei doodvallen: Mijn stem gaat naar onze boeren en onze eigen nationale belangen.

Your Old Comrade
08-21-2023, 01:38 AM
Ik stap over:


https://www.youtube.com/watch?v=r2AtVF5IpgQ