PDA

View Full Version : Belgische leden.



Flanders
05-24-2009, 10:23 AM
Gegroet, Flanders (aka Pe of Flanders voor degenen die me moesten kennen) rapporteert zich voor de dienst.:D

Ben nieuw op dit forum, hoop een leuk verblijf tegemoet te gaan. Misschien dat sommigen mij reeds kennen van de grote variëteit aan internetforums die ik de voorbije jaren aangedaan heb: SF, VNNF, Stumble Inn, The Phora, Mootstormfront, e-Nationalist en White Nationalist Forums.

Voor degenen die me niet moesten kennen, ik ben een 20-jarige student uit Vlaanderen. Wat meer valt er te zeggen.... O ja, ik ben best wel een aangenaam persoon enzo.:D

The Lawspeaker
05-24-2009, 12:47 PM
Kijk eens an. Een Vlaming.. die zijn hier zeldzaam dus je bent dubbel welkom !
Uit welk stukje van Vlaanderen kom je ?

Lulletje Rozewater
05-24-2009, 12:50 PM
Gegroet, Flanders (aka Pe of Flanders voor degenen die me moesten kennen) rapporteert zich voor de dienst.:D

Ben nieuw op dit forum, hoop een leuk verblijf tegemoet te gaan. Misschien dat sommigen mij reeds kennen van de grote variëteit aan internetforums die ik de voorbije jaren aangedaan heb: SF, VNNF, Stumble Inn, The Phora, Mootstormfront, e-Nationalist en White Nationalist Forums.

Voor degenen die me niet moesten kennen, ik ben een 20-jarige student uit Vlaanderen. Wat meer valt er te zeggen.... O ja, ik ben best wel een aangenaam persoon enzo.:D

Aangenaam persoon?????????
Sinds wanneer :D:D:D

Flanders
05-24-2009, 01:24 PM
Aangenaam persoon?????????
Sinds wanneer :D:D:D

Ik neem aan dat jij ook door het leven gaat als klipgeit?:D


Kijk eens an. Een Vlaming.. die zijn hier zeldzaam dus je bent dubbel welkom !
Uit welk stukje van Vlaanderen kom je ?
Dankje, ik kom uit de provincie Antwerpen, Groot-Brabant kan je dus stellen.

The Lawspeaker
05-24-2009, 01:26 PM
Kijk eens aan. We hebben hier nog een Brabantse rondlopen: onze moderator en zelf heb ik een Brabantse moeder (ik woon zelf in de provincie Utrecht).