PDA

View Full Version : A brief introduction



Luern
06-25-2009, 09:51 PM
Hello Luern,
Our records indicate that you have never posted to our site before! Why not make your first post today by saying hello to our community in our Introductions forum.

Indeed, here it is:

Good evening.

I'm new here, just looking around. I'm European, male, national and traditional.

At first, the place looked very much like Skadi, while it's actually more like a combination of tNP and Skadi.

And voilà.

"Ça a la couleur de l'alcool, le goût de l'alcool... mais ce n'est pas de l'alcool."

Loki
06-25-2009, 09:55 PM
Welcome Luern. :)

Vulpix
06-25-2009, 09:59 PM
Welcome Luern :wave! Frog :D?

anonymaus
06-25-2009, 10:11 PM
welcome to the party

Atlas
06-25-2009, 10:13 PM
A French ? Not another revision I hope, welcome.

"Mieux vaut être bourré que con, ça dure moins longtemps !"

The Lawspeaker
06-25-2009, 10:20 PM
Bienvenue sur la Forum, Luern. Welcome aboard :) You are French ? Walloon ? Swiss ? Quebecois ?

Heimmacht
06-25-2009, 10:32 PM
Welcome to the Apricity!

Luern
06-25-2009, 10:35 PM
A mortal talk to mortals: Thank you all.

Yes I'm, I endorse all the stereotypes about us frogs.

I doubt Revision is French, he's such a polyglot...


"Mieux vaut être bourré que con, ça dure moins longtemps !"

True, still I dislike drunks. I'm not a party guy.

Beorn
06-25-2009, 10:35 PM
Welcome to the Apricity there, Leurn. It's good to see you're listening to your e-mail spam :D

Atlas
06-25-2009, 10:40 PM
True, still I dislike drunks. I'm not a party guy.

Pas comme moi. Anyway j'aurai une question a te poser si ça te dérange pas : pourquoi t'as pris autant de temps pour commencer a poster ? T'avais pas trop le temps avant ?

En tout cas d'accord avec toi pour dire que Apricity est un peu un mix entre TNP et Skadi, a great place en tout cas. :thumb001:

Vulpix
06-25-2009, 10:45 PM
Welcome to the Apricity there, Leurn. It's good to see you're listening to your e-mail spam :D

It's not email spam, it's the notice message on top ;).

Luern
06-25-2009, 11:09 PM
Welcome to the Apricity there, Leurn. It's good to see you're listening to your e-mail spam :D

Foxy indeed is foxy. ;)


Pas comme moi. Anyway j'aurai une question a te poser si ça te dérange pas : pourquoi t'as pris autant de temps pour commencer a poster ? T'avais pas trop le temps avant ?


Il faut bien que jeunesse se passe. ;)

Exactly, lack of time.

Anyway? Hey, are you Québécois?

Smaland
06-26-2009, 12:24 AM
Welcome to TA. :)

Aemma
06-26-2009, 12:56 AM
You are French ? Walloon ? Swiss ? Quebecois ?


Sapristi! Where's 'French Canadian'? :eek: :mad:.....................:D


Eh bien salut Luern, je te souhaite la bienvenue à notre petit mix social 'Skadi-tNP'. :D Je m'imagine que tu connais déjà quelques gens d'abord? Je te souhaite beaucoup de plaisir içi.

Bon, amuses-toi bien. J'espère que tu viendras nous visiter dans nos coins francophones, section "France" et section "Canada" pour placoter un peu avec le restant des francos içi. Ouais, comme tu peux déjà déterminer, je ne suis pas européenne mais canadienne. :)

Salut!...Aemma :)

Thorum
06-26-2009, 01:01 AM
Bonjour!! Welcome!!

Rainraven
06-26-2009, 02:47 AM
Welcome! :wave:

Psychonaut
06-26-2009, 09:09 AM
Another Frenchman! :wave:

Luern
06-26-2009, 09:26 AM
Thanks again for the welcome.


Sapristi! Where's 'French Canadian'? :eek: :mad:.....................:D


Eh bien salut Luern, je te souhaite la bienvenue à notre petit mix social 'Skadi-tNP'. :D Je m'imagine que tu connais déjà quelques gens d'abord? Je te souhaite beaucoup de plaisir içi.

Bon, amuses-toi bien. J'espère que tu viendras nous visiter dans nos coins francophones, section "France" et section "Canada" pour placoter un peu avec le restant des francos içi. Ouais, comme tu peux déjà déterminer, je ne suis pas européenne mais canadienne. :)

Salut!...Aemma :)

Merci bien, Aemma.

J'ai en effet reconnu quelques profils familiers. ;)

J'ai également vu qu'il y avait pas mal de canadiens francophones ici, toi y compris. C'est le côté intéressant de ce forum; j'espère pouvoir papoter avec vous.

A plus

Tolleson
06-26-2009, 10:02 AM
Welcome to the forum. :thumb001:

Aemma
06-26-2009, 04:20 PM
Thanks again for the welcome.



Merci bien, Aemma.

J'ai en effet reconnu quelques profils familiers. ;)

J'ai également vu qu'il y avait pas mal de canadiens francophones ici, toi y compris. C'est le côté intéressant de ce forum; j'espère pouvoir papoter avec vous.

A plus

N'importe quand mon ami! Je me réjouis de jaser avec toi! :) :thumbs up

HawkR
06-26-2009, 04:23 PM
Welcome:) Don't like parties? Wait till some off the member get drunk when on TA, funniest thing ever:D