PDA

View Full Version : Een derde moslims in Nederland wil emigreren



Groenewolf
06-29-2009, 01:46 PM
fok.nl (http://frontpage.fok.nl/nieuws/113297/-Een-derde-moslims-in-Nederland-wil-emigreren.html)


De groeiende populariteit van Geert Wilders zorgt ervoor dat ruim een derde (36 procent) van de Turkse en Marokkaanse moslims in ons land wil emigreren. Onderzoeksbureau Motivaction kwam met de conclusies na een onderzoek in opdracht van NCRV Netwerk.

Het onderzoek wees ook uit dat ruim de helft (51 procent) van de moslims weleens eraan denkt om ons land te verlaten. Een grote meerderheid van de moslims in Nederland (76 procent) zegt zich wel thuis te voelen in Nederland. Desondanks geeft 57 procent van de ondervraagden aan dat de toenemende populariteit van Wilders hen toch minder thuis doet voelen dan voorheen.

Vaker gediscrimineerd
Sinds de PVV in populariteit is gestegen, zeggen twee op de vijf moslims vaker gediscrimineerd te worden en bijna een kwart van de moslims geeft aan regelmatig gediscrimineerd te worden in Nederland. Ook geeft de opkomst van Wilders bijna driekwart van de moslims het gevoel dat autochtonen hen minder positief beoordelen.

Slechts een kleine groep moslims, achttien procent, is het eens met een aantal punten van Wilders. Eén op de drie moslims vindt het ook wel logisch dat een deel van de Nederlanders op de PVV stemt.

Het onderzoek in opdracht van Netwerk is uitgevoerd naar aanleiding van de grote winst die de PVV haalde bij de Europese verkiezingen. In de uitzending van vanavond zal uitgebreid stilgestaan worden bij het onderwerp.

Van mij mogen ze. Het zal in ieder geval er voor zorgen dat ze als stemblok een stuk minder machtig worden. En tevens zal het de druk op onze eigen cultuur verminderen.

Kempenzoon
06-29-2009, 04:17 PM
Goed nieuws voor de Noorderburen. Spijtig dat Dewinter dat effect hier niet (of niet meer) heeft.

The Lawspeaker
06-29-2009, 04:19 PM
Misschien moeten jullie je toch maar bij ons aansluiten. Dan krijgen jullie ook daar dat gezegende Wilders-effect.
Tegen onze Islamitische "ingezetenen" wil ik graag nog het volgende zeggen: even nog je rekeningen betalen en de zooi keurig aan kant achterlaten en goede reis naar huis.

Kempenzoon
06-29-2009, 04:24 PM
even nog je rekeningen betalen en de zooi keurig aan kant achterlaten en goede reis naar huis. Als ze beloven voorgoed weg te blijven kan het me zelfs niet schelen dat ze een paar rekeningen onbetaald achterlaten. Dat beetje inkomstenverlies weegt naar mijn mening niet op tegen de criminele schade aan de maatschappij die vermeden wordt door hun vertrek.

The Lawspeaker
06-29-2009, 04:27 PM
Zit ook wel wat in. Als ze een contract tekenen ook voor eeuwig weg te blijven kunnen we die paar rekeningen ook wel aan hun schuldenaars vergoeden.
Ik denk dat we een tienvoud daarvan per jaar besparen aan uitkeringen die niet meer uitgekeerd hoeven te worden en aan de criminele schade die vermeden word omdat ze het land hebben verlaten.

Laudanum
06-29-2009, 04:50 PM
Nou Lawspeaker, hierin moet ik je toch wel gelijk geven, we hadden laatst nog een discussie over Wilders, maar dat er door hem een derde moslims wil emigreren is wel een goed ding. :)

The Lawspeaker
06-29-2009, 04:55 PM
Noem hem maar de boze boeman. "Pas maar op, vervelende Moslims, en ga maar gauw naar huis-- anders maken we Wilders onze Minister President en die weet wel raad met jullie !"

Groenewolf
06-30-2009, 03:29 PM
Goed nieuws voor de Noorderburen. Spijtig dat Dewinter dat effect hier niet (of niet meer) heeft.

Of dergelijke onderzoeken worden niet uitgevoerd bij jullie.


Zit ook wel wat in. Als ze een contract tekenen ook voor eeuwig weg te blijven kunnen we die paar rekeningen ook wel aan hun schuldenaars vergoeden.
Ik denk dat we een tienvoud daarvan per jaar besparen aan uitkeringen die niet meer uitgekeerd hoeven te worden en aan de criminele schade die vermeden word omdat ze het land hebben verlaten.

Om maar niet te spreken de verhoogde uitgaven voor beveiliging.

Flanders
07-04-2009, 12:57 PM
Het is zo een beetje als criminelen. Hoeveel van die lui zouden er niet aan denken om er eens uit te stappen... Maar geld blijkt in beide gevallen het middel te zijn om erin te blijven. Maar ja, de verwantschap tussen beide groepen spreekt dan ook boekdelen.