PDA

View Full Version : McDonalds hademails



Hrolf Kraki
08-06-2009, 05:17 PM
Al af de gode historier kommer idag fra Sverige, men jeg skriver kun på dansk. Jeg er ked af det, men her er en anden god historie. :D




Var køen for lang, burgeren for dårlig, eller fik du ikke et legetøj med til din Happy Meal?

Så har du mulighed for at skrive en klage til McDonald's. Men pas på!

En ung mand fra Falun i Sverige begyndte nemlig at modtage hademails fra de ansatte på McDonald's efter at have klaget over servicen.

Det skriver Dalarnas Tidningar.

Klagen blev hængt op på opslagstavlen på restauranten, og herefter gik det stærkt.

"Din forbandede homo! Jeg håber, du aldrig dukker op på McDonald's i Falun igen. Alle på restauranten hader dig og ved, hvem du er, din horeunge."

Sådan lød en af de over 20 mails, de ansatte på McDonald's sendte til den unge mand.

Forleden fik han så nok og gik til politiet.

De ansatte på McDonald's i Falun samledes tidligere i dag til et informationsmøde med restaurantens leder, Claes-Göran Jönsson.

"Jeg har arbejdet for McDonald's siden 1984 og har aldrig oplevet noget lignende," siger han og lover, at hvis han finder frem til den eller de skyldige, bliver de fyret.

http://avisen.dk/mcdonalds-sender-hademails_111641.aspx

Brännvin
08-06-2009, 05:26 PM
Ja du, mina största anledningar till att undvika Mc Donalds är att det är en stor, amerikansk, skitkedja som serverar onyttig mat och hjälper till att göra svenskar till amerikaner. :mad: :mad: :D

Hrolf Kraki
08-07-2009, 03:04 AM
Ja, maden er meget dårlig og McDonalds reklamer er latterlig. Her fejre de bestandigt den sorte mand. :rolleyes:

Ulex
08-07-2009, 11:53 AM
Haha... Det er een af de bedste historier, jeg har hørt længe. Så kan man lære aldrig at fornærme de ansatte hos McDonalds. :D