PDA

View Full Version : Halvdelen vil slå op hvis kæresten bliver for fed



Hrolf Kraki
08-07-2009, 02:58 PM
Det er dejligt at have en kæreste, men kun hvis hun er slank, for ellers vil halvdelen af alle mænd nemlig forlade deres nuværende kæreste.

Det viser en læserundersøgelse på verdens største livsstilshjemmeside for mænd, askmen.com, hvor 5.000 mænd fra Storbritannien, Amerika, Canada og Australien har deltaget.

Siden melder ikke noget om, hvor mange af de danske mænd der vil gå fra kæresten, hvis hun lægger sig ud.

Rundspørgen viser også, at 26 procent af de britiske mænd vil være kæresten eller konen utro, men vel og mærke kun hvis det aldrig bliver opdaget. Tallet stiger til 30 procent hos de amerikanske mænd, som er med på utroskab i al hemmeligehed.

Derudover har 69 procent af de adspurgte mænd fantaseret om en af kærestens veninder.


http://avisen.dk/halvdelen-vil-slaa-op-hvis-kaeresten-bliver-for-fed_111455.aspx

Hvad synes du om det?

Jeg er bange for at sige noget, men jeg har ikke en kæreste i hvert fald. :p

Lars
08-10-2009, 08:48 PM
Den vestlige verden er jo ekstremt materielt fikseret; deri mener jeg, at mænd som kvinder ser parteren som et produkt, lig med tøj, bil og andre goder. Det skal se nyt og flot ud, og i dag betyder det at være tynd. At være mager er endda bedre for kvinder.