PDA

View Full Version : Fenomenet Svenska män + Thai brudar



WOOHP
07-03-2013, 05:48 PM
Vad är det för fel egentligen på alla manliga svenskar? Varje dag här i Stockholm ser jag här sådana par oftast med flera rasblandade barn. De är utan tvekan fler än Svenska tjejer + Araber och Svenska tjejer + Afrikaner.

Varför?

Vasa
07-04-2013, 07:00 PM
Ensamma män med enkla fruar med låga krav?

WOOHP
07-05-2013, 04:07 PM
Ensamma män med enkla fruar med låga krav?

Äckligt hur mycket svenska nationalister klagar på svenska kvinnor för deras "rasbedrägeri" när svenska män inte är mycket bättre.

Moonbird
07-06-2013, 02:39 PM
Vad är det för fel egentligen på alla manliga svenskar? Varje dag här i Stockholm ser jag här sådana par oftast med flera rasblandade barn. De är utan tvekan fler än Svenska tjejer + Araber och Svenska tjejer + Afrikaner.

Varför?

Jag antar att det är därför att de är så lätta att få. De gör tydligen vad som helst för att få flytta till ett europeiskt land, och Sverige har ett rykte som ett land som det är lätt att leva i för utlänningar. Men det är en nationell tragedi för Sverige med alla dessa rasblandade barn.

Mazik
07-07-2013, 09:43 PM
Dessa förhållanden har ökat explosionsartat de senaste 5-10 åren. Tyvärr verkar det krypa ner i åldrarna också, inte bara 40-50 åriga gubbar som hämtar hem en betydligt yngre thaibrud längre. Jag har sett män i 25-30 årsåldern som ser till synes välvårdade ut, som hämtat hem en :/

Håller f.ö med om att dessa är betydligt mer vanliga än svenska tjejer + negrer eller araber.

Lux Aeterna
07-08-2013, 06:13 AM
Bra tråd Dollce, nyttigt att folk får höra detta från en man :nod: eftersom dom flesta är snabba med att bara skylla på tjejerna.


Vad är det för fel egentligen på alla manliga svenskar? Varje dag här i Stockholm ser jag här sådana par oftast med flera rasblandade barn. De är utan tvekan fler än Svenska tjejer + Araber och Svenska tjejer + Afrikaner.

Varför?

Så sant som det är sagt. På 90-talet kanske det såg annorlunda ut, då det var lite "coolt" att ha en negerkille t.ex, men det har ändrats drastiskt, nu är det "inne" med gula febern och att ha Asiatbrud, 98% av alla Svenska/vita killar jag känner gillar Asiater, och en del tar det ännu längre med negrer och annat dubiöst.

Ett argument många använder är att vita kvinnor inte är tillräckligt undergivna osv vilket gör mig lite ledsen i hjärtat eftersom det visar att vi inte alls kommit så långt med jämnställdhet som många vill tro. Det är dock bara en dålig ursäkt, ungefär som när vissa Svenska tjejer säger att Svenska killar är "mesiga", något som bara småtjejer under 20 påstår för övrigt, när man fortfarande tycker det är lite spännande med "badboys", vet ingen i min ålder som säger sånt.

Så det här med att Svenska tjejer skulle hålla på med Araber och Negrer i någon större utsträckning stämmer inte enligt mina erfarenheter, majoriteten av dom som har utländsk kille så är han i många fall annan Europée eller Amerikan.

Själv har jag ganska dåliga erfarenheter av Svenska snubbar, men har träffat tillräckligt många för att veta att när en Svensk kille faktiskt är bra, så är dom fantastiska :thumb001: "At the end of the day" så betyder det ganska mycket att en kille växt upp med liknande värderingar och kultur, fattar vissa uttryck och referenser, som andra inte skulle förstå, även fast dom talar Svenska och är uppväxta här, finns risk att det inte blir samma ändå.

Och JA, även jag som 50% utländsk kan ha åsikter om vita/Svenska killar och deras dubiösa partners, jag är vit, född och uppväxt här och identifierar mig mest som Svensk. So good enough for me! :cool:

Mazik
07-08-2013, 10:49 AM
@Bonita:


Hur ser det ut i Finland gällande importerade Thailändare, förekommer det även i hög grad där?

Moonbird
07-09-2013, 09:09 PM
@Bonita:


Hur ser det ut i Finland gällande importerade Thailändare, förekommer det även i hög grad där?

Det verkar öka för varje år. Det är mest män över 40 som som importerar 15-20 år yngre tjejer från Thailand.

WOOHP
07-09-2013, 09:19 PM
Riktigt bra inlägg måste jag säga!

Bra tråd Dollce, nyttigt att folk får höra detta från en man :nod: eftersom dom flesta är snabba med att bara skylla på tjejerna.



Så sant som det är sagt. På 90-talet kanske det såg annorlunda ut, då det var lite "coolt" att ha en negerkille t.ex, men det har ändrats drastiskt, nu är det "inne" med gula febern och att ha Asiatbrud, 98% av alla Svenska/vita killar jag känner gillar Asiater, och en del tar det ännu längre med negrer och annat dubiöst.

Ett argument många använder är att vita kvinnor inte är tillräckligt undergivna osv vilket gör mig lite ledsen i hjärtat eftersom det visar att vi inte alls kommit så långt med jämnställdhet som många vill tro. Det är dock bara en dålig ursäkt, ungefär som när vissa Svenska tjejer säger att Svenska killar är "mesiga", något som bara småtjejer under 20 påstår för övrigt, när man fortfarande tycker det är lite spännande med "badboys", vet ingen i min ålder som säger sånt.
Det är precis som du säger. Vita män idag, ja jag har även märkt detta i Amerika där Asiatiska brudar höjs upp och betraktas som rena gudinnor. Och det är av den anledning som du nämnde: Att de är undergivna och lätt manipulerade, de har sex med dom när de vill och gör som männen säger. Speciellt Thailändare och Filipinare(massvis av dom i USA).
All spändhet mellan svenska män och kvinnor idag är en biprodukt av den dekadenta kulturen i vårt samhälle. Svenska tjejer ska tycka att svenska män är mesiga och omanliga medans utländska män ses som riktiga romantiska män, men det är som du säger att detta försvinner med åldern. Ingen svensk kvinna i 25-30 års åldern som jag känner föredrar araber eller negrer för en framtida partner.

Moonbird
07-12-2013, 01:46 PM
All spändhet mellan svenska män och kvinnor idag är en biprodukt av den dekadenta kulturen i vårt samhälle.

Håller helt med om detta. Utan den rådande pk och invandrarvänliga kulturen i dagens Europa skulle dessa asiatiska kvinnor inte ha en chans bland europeiska män. Även om det i dagens läge mest är gamla överviktiga gubbar i Finland som gifter sig med thailändskor eller filippinskor så kommer det säkert även här att krypa ner i åldrarna om dagens samhällsklimat fortsätter. Och även om männen är gamla så är det unga tjejer de importerar så de hinner få flera barn.

Mazik
07-17-2013, 06:52 PM
Tror ni det är vanligt att dessa män tänker så här?

http://idiot.se/ljud/ring-p1/

Furnace
07-17-2013, 07:07 PM
Tror ni det är vanligt att dessa män tänker så här?

http://idiot.se/ljud/ring-p1/

Ja, ut i fra egen erfaring tenker de slik.

WOOHP
07-18-2013, 11:14 PM
Ja, ut i fra egen erfaring tenker de slik.

Läs kommentarerna...

Furnace
07-18-2013, 11:21 PM
Läs kommentarerna...

Hva har det med saken å gjøre?

WOOHP
07-18-2013, 11:24 PM
Hva har det med saken å gjøre?

Nej, jag bara tycker att de resonerar lite konstigt.

Styggnacke
07-18-2013, 11:29 PM
Du kunde lika gärna ha döpt tråden till "Fenomenet västerländska män + thaibrudar". Detta är knappast unikt för Sverige.

Förresten: Hej Balder! :)

Tror ni det är vanligt att dessa män tänker så här?

http://idiot.se/ljud/ring-p1/
Ja, bortsett från att den här äldre herren formulerade sig bättre än vad de flesta thaimportörer skulle göra.

Furnace
07-18-2013, 11:30 PM
Nej, jag bara tycker att de resonerar lite konstigt.

Vel, de har noen poenger, og gjør vel det mest pga. at de føler situasjonen er håpløs noen steder, men det er litt drastisk å dra til Thailand..

WOOHP
07-18-2013, 11:31 PM
Du kunde lika gärna ha döpt tråden till "Fenomenet västerländska män + thaibrudar". Detta är knappast unikt för Sverige.

Förresten: Hej Balder! :)
Kan du snälla förklara för mig hur jag kan vara balder?

Är han också Amerikan av Skandinavisk och Franskt ursprung? Var han väldigt aktiv i trådar om Fransmänn?

Furnace
07-18-2013, 11:32 PM
Du kunde lika gärna ha döpt tråden till "Fenomenet västerländska män + thaibrudar". Detta är knappast unikt för Sverige.

Förresten: Hej Balder! :)

Ja, dette skjer de fleste plasser der feminisme er utbredt.

WOOHP
07-18-2013, 11:33 PM
Vel, de har noen poenger, og gjør vel det mest pga. at de føler situasjonen er håpløs noen steder, men det er litt drastisk å dra til Thailand..

Vilken sits man än är i så ska man alltid se till att skaffa barn med en vit kvinna.

Lux Aeterna
07-18-2013, 11:40 PM
Vilken sits man än är i så ska man alltid se till att skaffa barn med en vit kvinna.

Eller så kanske sånna som mannen i klippet inte bör skaffa barn alls? :D Skulle inte vara nån större förlust enligt mig.. :shrug:

Styggnacke
07-18-2013, 11:43 PM
Dessutom är det en sak i din trådstart som jag betvivlar på om det är sant:

Varje dag här i Stockholm ser jag här sådana par oftast med flera rasblandade barn.

Det är ju inga ynglingar som hämtar thaikvinnor. Att du dagligen skulle se sådana par med "flera rasblandade barn" tror jag inte ett ögonblick på.

WOOHP
07-18-2013, 11:45 PM
Dessutom är det en sak i din trådstart som jag betvivlar på om det är sant:


Det är ju inga ynglingar som hämtar thaikvinnor. Att du dagligen skulle se sådana par med "flera rasblandade barn" tror jag inte ögonblick på.
Svara mig i PM, varför du tror att jag är denne Balder.

Va?? Oftast är det en medelåldersman med en thai kvinna och flera rasblandade barn. Men nu på sistone har jag sett några yngre män med.

Styggnacke
07-18-2013, 11:54 PM
Va?? Oftast är det en medelåldersman med en thai kvinna och flera rasblandade barn.
Ja, männen är oftast runt 45-60, men dessa medelåldersmän har sällan några egna ungar med deras fruar. Oftast är det kvinnans tidigare barn som hon har släpat med sig hit från hemlandet.

Men nu på sistone har jag sett några yngre män med.
Det har jag aldrig gjort. Jag tror att yngre män undviker att skaffa kvinnor därifrån, eftersom dessa (riktigt) skulle få en social stämpel av att vara oförmögna till att kunna ragga upp kvinnor. Anseende och rykte är ju av större betydelse när man är yngre.

Moonbird
02-03-2015, 02:27 PM
En bekant i familjekretsen, 40+, blev nyligen änkling. En av grannarna är gift med en thai kvinna, hon började nu zooma in på den här mannen. Kom in och beklagade sorgen, var allmänt medkännande och hade (vilken överraskning:whistle:) en ogift syster med sig. Denna syster började nu göra sig oumbärlig för honom och inom kort var de ett par. Något som lär vara satt i system, när någon medelålders kille blir ensam presenteras han snabbt för en "ogift syster".

Anthropos
02-03-2015, 07:59 PM
De har (enligt egen utsago) inte samma tro på kärleken som vi har. Och jag kan inte rekommendera det. Men det är inte min ensak vem andra lever med.