Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 11 to 20 of 48

Thread: Nog meer multicriminele gezelligheid...

Veteran Member The Lawspeaker's Avatar
    Last Online
    02-06-2021 @ 03:46 AM
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Brabant, Holland, Guelders and some Hainaut.
    Country
    Netherlands
    Politics
    Norway Deal-NEXIT, Dutch Realm Atlanticist, Habsburg Legitimist
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    70,547
    Thumbs Up/Down
    Received: 35,211/3,868
    Given: 62,446/7,442

0 Not allowed! Not allowed!

Quote Originally Posted by lei.talk View Post
    what is the meaning of the dutch idiom "loverboy"?
    A pimp. As far as I know the word comes from English though.
    A loverboy is a person that seduces a girl into wanting a relationship with him and then lures her into the prostitution. He usually behaves violent towards her molesting and raping her or letting others do that for him.
    The majority of all loverboys here (we think) are Netherlands Antillians, Moroccans, Cape Verdians and related scum.

Wake up and smell the coffee.

Veteran Member Lulletje Rozewater's Avatar
    Last Online
    07-24-2011 @ 10:05 AM
    Meta-Ethnicity
    Germanic/French
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Holland/France/Germany
    Country
    Netherlands
    Region
    Prussia
    Politics
    to preserve whiteness
    Religion
    none
    2,323
    Thumbs Up/Down
    Received: 27/3
    Given: 0/0

Quote Originally Posted by lei.talk View Post
    what is the meaning of the dutch idiom "loverboy"?
    Pooier===pimp

Last Online
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Country
    Netherlands
    Politics
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    70,547
    Thumbs Up/Down

Angry Helderse meisjes laten zich aftuigen

Helderse meisjes laten zich aftuigen

DEN HELDER - Meisjes van veertien, vijftien jaar in Den Helder horen er pas bij als ze een gewelddadig Antilliaans vriendje aan de haak hebben geslagen. Ze vinden het de normaalste zaak van de wereld dat ze klappen krijgen, zwanger raken of worden misbruikt door meerdere jongens. En het streelt ze als ze op internet voor ’sletje’ worden uitgemaakt.

Dat onthutsende beeld komt naar voren in de documentaire ’Rauw & Puur / liefde en losse handjes’ van Mildred Roethof, die zaterdag op tv komt. De documentaire zoomt in op de straatliefde tussen de jongens en meiden van de marinestad, maar bevat geen greintje romantiek. Vrijwel alle meiden die in beeld komen hebben te maken gehad met fysiek geweld van een vriendje, bij wie ze toch steeds weer terugkomen.

„Ze slaan je niet zacht hoor. Je wordt bang”, zegt Mandy (17). Haar ouders staan machteloos. „Je waarschuwt haar overal voor”, zegt haar moeder, „maar ze blijft ze gewoon opzoeken. Dan komt ze thuis met blauwe plekken op heel rare plaatsen – onder haar armen, in haar nek. Ze ontkent dat ze wordt geslagen. Dan zeg ik: als ik erachter kom, dan trek ik hem over straat. Maar ja, ik heb geen bewijs. En mijn dochter wil geen aangifte doen.”

„De dag nadat hij me klappen had gegeven, heeft hij gehuild”, zegt de zwangere 17-jarige Soraya over haar inmiddels ex-vriendje, de vader van haar ongeboren kindje. „Ik dacht: hij meent wat hij zegt en hij houdt van me, anders gaat hij niet huilen. Ik heb gezegd: oké, kom maar, ik hou van je en ik wil je niet kwijt. Maar hij bleef die dingen doen. Ik kon het op een gegeven moment niet meer verzwijgen voor mijn moeder.” Soraya had niet had verwacht zo jong zwanger te raken. „Ik wilde eerst een eigen kapsalon en daarna pas aan kinderen beginnen. Maar ja, het is anders gelopen.”

De 14-jarige Helderse hartsvriendinnen Jasmijn en Meghan laten trots zien hoe ze op dubieuze websites als Mamjo in de meest schunnige bewoordingen in Papiamento worden uitgemaakt voor van alles en nog wat. „Omdat we met negers staan te praten”, zeggen ze. Ze gaan liever met Antilliaanse dan met blanke jongens. Die zijn knapper, vinden ze. „Of ze me een veilig gevoel geven? Ik denk niet dat ze mij zullen afschieten.” Hoezo afschieten? „Omdat ze wel bijvoorbeeld iemand anders afschieten, daarom.”

Asley (19) is ervan overtuigd dat ze oud zal worden met Cedric (17), want die heeft speciaal voor haar net zijn andere vriendin aan de kant gezet, bij wie hij al een kindje heeft. „Dat zegt wel wat”, vindt ze.

Geen van de straatjongens ontkent dat hij een meisje heeft geslagen. Een van hen vertelt van onder zijn capuchon: „Jongens zien als kind dat hun moeder wordt geslagen. Het gebeurt veel in de Antilliaanse cultuur, daar lieg ik niet over. Zo is het, weet je. Zo is het.”

Banned
    Last Online
    05-14-2017 @ 03:40 PM
    Meta-Ethnicity
    Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Country
    Netherlands
    3,379
    Thumbs Up/Down
    Received: 21/1

Vreselijk. Ik weet nog niet of ik dit wel wil zien op TV, want waarschijnlijk wordt ik hier alleen maar boos om. Wat denken ze wel niet?

Last Online
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Country
    Netherlands
    Politics
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    70,547
    Thumbs Up/Down

’Rauw & Puur / liefde en losse handjes’

De Nederlandse meiden zijn trouwens ook wel plebserig hoor... en dan die verdomde Antillianen...
    Ze mogen trots op zichzelf zijn: de meiden hebben geen toekomst meer.

Last Online
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Country
    Netherlands
    Politics
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    70,547
    Thumbs Up/Down

Exclamation Toezichthouder gewond door geweld metro Rotterdam

Toezichthouder gewond door geweld metro Rotterdam

De dader trapte een metropoortje kapot en sloeg daarna de toezichthouder

Een 61-jarige toezichthouder op metrostation Blaak in Rotterdam is mishandeld en is daarbij gewond geraakt. De toezichthouder sprak een man die een metropoortje opentrapte, aan op zijn gedrag. Daarop werd hij gespuugd, geschopt en geslagen. De dader is nog voortvluchtig.

Dat heeft een woordvoerder van vervoersmaatschappij RET
    gemeld. Het is het zevende geweldsincident in Rotterdam in drie dagen tijd.

Hoofdwond
    Het slachtoffer liep bij het incident zaterdagmorgen een hoofdwond op. Ook zijn bril brak doormidden.
    De RET roept getuigen op om zich bij geweldsincidenten vooral te melden. ‘Mensen hoeven niet meteen tussenbeide te springen,’ legt de zegsvrouw uit. ‘Maar we willen de daders wel kunnen pakken.’

Volgens de vervoersmaatschappij daalt het aantal geweldsincidenten in het Rotterdamse openbaar vervoer wel. Wel lijkt het karakter van de incidenten soms ernstiger te worden. De stadsregio Rotterdam heeft in totaal 34 miljoen euro per jaar beschikbaar gesteld om het geweld in het openbaar vervoer tegen te gaan.

(Het betreffe die prim..err ... medelander in het linkerpoortje. De persoon rechts is een vrouw)

Last Online
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Country
    Netherlands
    Politics
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    70,547
    Thumbs Up/Down

Default Is de 17-jarige Mowitha als blanke sexslavin verkocht ?

Schakel naar "Vermist".

Moeder van vermiste Mowitha is doodongerust.

Vermist heeft verontrustende informatie ontvangen over de sinds 5 november verdwenen Mowitha Witmer.

In de uitzending van 13 november deed de moeder van Mowitha een wanhopige oproep voor haar 17-jarige dochter. Mowitha zou bij haar vriend kunnen zitten, die bekend staat als loverboy en crimineel.

Op donderdag 5 november is ze weggelopen uit een gezinsvervangend tehuis in Maastricht. Haar instellingsgenootje Deria, dat tegelijkertijd verdween is inmiddels teruggevonden in Roosendaal, maar van Mowitha is er nog steeds geen spoor. Haar moeder maakt zich ernstige zorgen. "Hoe langer het duurt hoe dieper Mowitha in het loverboy circuit terechtkomt."

Vertrouwelijk
    Vermist heeft van een anonieme tipgever te horen gekregen dat Mowitha inderdaad contact heeft met haar vriend, een man van Afrikaanse afkomst. Verder blijkt uit vertrouwelijke informatie die Vermist ter handen is gekomen dat ze concrete plannen hebben om samen naar Thailand te vertrekken. Waar ze op dit moment verblijft is nog steeds onbekend.

Volgens haar moeder heeft Mowitha alles voor haar vriend over. "Ze is volledig in de ban van hem. Hij heeft haar gehersenspoeld." Ze vermoedt dat haar vriend Mowitha wil betrekken bij zijn illegale praktijken. Dat ze drugs moet smokkelen, in de prostitutie terechtkomt of misschien zelfs verkocht wordt aan mensenhandelaren.

De bezorgde moeder is doodsbang dat haar dochter iets overkomt. Daarom hoopt ze dat iedereen die meer weet over waar Mowitha zich bevindt, contact opneemt met Vermist. "Iedere tip is welkom", benadrukt ze.

Comitate The Black Prince's Avatar
    Last Online
    06-23-2010 @ 12:48 PM
    Meta-Ethnicity
    Germanic
    Ethnicity
    Ingaevonic
    Taxonomy
    Nordid
    644
    Thumbs Up/Down
    Received: 8/1

Quote Originally Posted by Asega View Post

Vermist heeft van een anonieme tipgever te horen gekregen dat Mowitha inderdaad contact heeft met haar vriend, een man van Afrikaanse afkomst. Verder blijkt uit vertrouwelijke informatie die Vermist ter handen is gekomen dat ze concrete plannen hebben om samen naar Thailand te vertrekken. Waar ze op dit moment verblijft is nog steeds onbekend.
    Een man van Afrikaanse afkomst.. waarom niet gewoon zeggen wat voor afkomst. Politieke correctheid ten top natuurlijk.

Comitate The Black Prince's Avatar
    Last Online
    06-23-2010 @ 12:48 PM
    Meta-Ethnicity
    Germanic
    Ethnicity
    Ingaevonic
    Taxonomy
    Nordid
    644
    Thumbs Up/Down
    Received: 8/1

Default Samenscholingsverbod in Culemborg

CULEMBORG - In de wijk Terweijde in Culemborg is de komende twee weken een noodverordening van kracht. Er geldt onder meer een samenscholingsverbod voor vier of meer personen. Dat maakte de gemeente Culemborg maandag bekend

Burgemeester Ronald van Schelven wil ''zo snel mogelijk terugkeren naar een normale situatie in de wijk''. Hij noemt de gebeurtenissen rond de jaarwisseling en van zondag ''verschrikkelijk''.

De Diepenbrockstraat in Culemborg is maandagavond gedeeltelijk afgezet met betonblokken. Ook in de rest van de wijk zijn brandgangen afgesloten met betonnen afzettingen. Die moeten het onbevoegden moeilijk maken om achter de huizen te komen.

ME
    Maandagavond is de politie en ME zichtbaar aanwezig in de omgeving van die straat. De ruiten van de huizen die onlangs zijn ingegooid, zijn dichtgetimmerd met houten panelen.

De gemeente gaat ook praten met welzijnsorganisaties en de rivaliserende jongerengroepen, aldus de burgemeester.

Wegblijven
    De burgemeester riep tijdens een persconferentie op om vooral 'weg te blijven uit Terweijde'. De burgemeester roept ouders van relschoppende jongeren op hun kroost van straat te houden en tot de orde te manen.

Van Schelven heeft contact met minister van Binnenlandse Zaken Guusje Ter Horst over de problemen in Terweijde. ''Ik hoop op steun van de minister. Een kleine gemeente als Culemborg kan elke steun in dit geval goed gebruiken.''

Aanhoudingen
    De politie heeft de afgelopen dagen in Culemborg veertien personen aangehouden. Het betreft vijf personen voor het inrijden met een auto op inwoners van de wijk Terweijde, twee wegens zware mishandeling en zeven voor openbare geweldpleging. Dat maakte de korpschef Henk van Zwam van de regio Gelderland maandag bekend.

Van het vijftal dat betrokken was bij de aanrijding, heeft de rechter-commissaris er inmiddels vier in vrijheid gesteld. Ze blijven nog wel verdachte. De vermoedelijke bestuurder zit nog vast.

Mishandeling
    Een van de twee mannen die worden verdacht van zware mishandeling, verschijnt dinsdag voor de rechter-commissaris. De ander is pas maandag aangehouden. De zeven anderen zijn heengezonden, aldus de politie. Tegen hen is proces-verbaal opgemaakt.

In de wijk zorgen in totaal ongeveer honderd relschoppers voor problemen, aldus Van Zwam. Aan Marokkaanse en aan Molukse zijde is sprake van veertig tot vijftig jongeren die voor problemen zorgen.

Alert
    Van Zwam wil escalatie door groepen van buitenaf absoluut voorkomen. ''We zijn daar zeer alert op'', aldus de korpschef, die verder meent dat repressie alleen het probleem niet oplost.

''Repressie zal op korte termijn helpen, maar op langere termijn zijn overleg en gesprekken tussen bevolkingsgroepen nodig.''

Jaarwisseling
    Volgens Van Schelven was de politie-inzet in Culemborg tijdens de jaarwisseling groter dan ooit tevoren. De gemeente had maatschappelijke groepen uitgenodigd feesten te organiseren, waarvoor geld beschikbaar was gesteld. Ondanks deze en andere preventieve maatregelen liep het in een aantal straten toch weer uit de hand.

Ook maandagavond staat een peloton van de Mobiele Eenheid (ME) paraat om de orde in de wijk te bewaken.

© ANP

Last Online
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Country
    Netherlands
    Politics
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    70,547
    Thumbs Up/Down

Default Rapport: Culemborg geteisterd door groep Marokkanen

Rapport: Culemborg geteisterd door groep Marokkanen

Een groep van zo’n 21 jonge Marokkanen veroorzaakt een groot deel van de problemen in Culemborg. Niet alleen de rellen in probleemwijk Terweijde, maar ook een aanzienlijk deel van de criminaliteit in de stad kan aan deze groep toegeschreven worden.

Dat staat in een veiligheidsnotitie die de gemeente Culemborg al in november heeft laten opstellen, meldt het Nederlands Dagblad.

Intimiderend

De groep, met een harde kern van zo’n 21 Marokkaanse jongens van tussen de 15 en 31 jaar oud is zo intimiderend dat maar weinig Culemborgers aangifte durven doen. Ook zouden zij hun criminele activiteiten zo goed aanpakken dat zij voor de politie bijna ongrijpbaar zijn. Er zwermt nog een groep van 29 potentiële criminelen rond de groep, jongeren die net beginnen met criminele handelingen.Volgens het rapport houdt de politie de groep 'scherp in de gaten'.

In de probleemwijk Terweijde hadden op oudejaarsavond rellen plaats. Een groep jonge Marokkanen reed opzettelijk op een groep Molukse feestvierders in. Naar verluidt zou een van die feestvierders een 15-jarig meisje zijn dat aangifte had gedaan tegen een stel Marokaanse jongeren die een auto in brand hadden gestoken. Bij de ongeregeldheden van een paar dagen later werd een steen door de ruit van haar huis gegooid.

Familieruzie
    Een vertegenwoordiger van de Marokkaanse gemeenschap in Culemborg verklaarde aan de Volkskrant dat de ruzies in Terweijde door een uit de hand gelopen familievete veroorzaakt zouden zijn. Ook in september liep het al eens uit de hand in Terweijde, ook destijds moest de ME er aan te pas komen om beide bevolkingsgroepen uit elkaar te houden.

Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)