Page 23 of 41 FirstFirst ... 1319202122232425262733 ... LastLast
Results 221 to 230 of 409

Thread: The Netherlands and the multicultural problem.

  1. #221
    Veteran Member The Lawspeaker's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Last Online
    11-05-2023 @ 04:45 AM
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Brabant, Holland, Guelders and some Hainaut.
    Country
    Netherlands
    Politics
    Norway Deal-NEXIT, Dutch Realm Atlanticist, Habsburg Legitimist
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    Age
    36
    Gender
    Posts
    70,127
    Thumbs Up
    Received: 34,729
    Given: 61,129

    0 Not allowed!

    Default

    Een allochtoon mag wat het “witje” niet mag

    Geplaatst op 26 mei 2019 door E.J. Bron
    (Door: “bozeoudeman”)

    Ik kende iemand die ooit zei, toen hij een ander huis aangeboden kreeg vanwege sloop van het oude huis, dat hij onder geen beding in bepaalde wijken wilde wonen omdat ‘daar te weinig Nederlanders woonden’. Hij vond die buurten teveel bevolkt door allochtonen en daardoor getto’s. Wat is er met hem gebeurd? Is hij voor de rechter gesleept wegens discriminatie of zelfs racisme? Nee, niets van dit alles. Het was, ten eerste, eind jaren-90 dat dit gebeurde. Toen heerste nog niet de overspannen terreur van PvdA, SP, D66, GroenLinks discriminatiecultuur van nu.

    Ten tweede mocht hij dit soort dingen zeggen, want hij was zelf allochtoon, namelijk Marokkaans. Hoe anders had het zelfs ook toen gelegen als een ‘witje’ dezelfde woorden had geuit. Men was in die tijd nog niet zo extreem als vandaag, maar dat ‘witje’ was toch door de politiek correcte mangel gehaald. Als ‘witje’ dien je vandaag de dag je plek in de maatschappij te kennen en je bek dicht te houden. Woorden van die strekking werden al eens geuit door een GroenLinks-kopstuk en een PvdA- prominent als ik mij goed herinner. Helaas kan ik het niet terugvinden op internet. Op eigen verzoek verwijderd? Want het klonk zo dictatoriaal.

    Hoe dan ook, het handelt om typetjes die evenals mastodont Terlouw nimmer de getto’s van vandaag de dag hebben meegemaakt, toen zij ooit in hun studententijd, toen er nog vrijwel geen allochtonen in Nederland en dus ook niet in die toen oude stadswijken waar zij als student verbleven, woonden. Die goeie oude tijd dat er nog touwtjes uit brievenbussen hingen. Ja, waarom hangen die touwtjes er vrijwel niet meer? Twee keer raden, Terlouw? En weet je het antwoord al, kom, kom een gestudeerd manneke als jij.

    Het is makkelijk kletsen en anderen dwingen dingen te accepteren waarvan je zelf geen enkel benul hebt waar het om handelt. Kom gezellig weer eens wonen in zo’n ouderwetse arbeidersbuurt, die inmiddels volgepropt is met allochtonen waarvan meer dan de helft geen woord Nederlands spreekt en ook geen intentie heeft het ooit te leren.

    Zo’n buurt waar je, als je er woont, niet meer op vakantie naar Marokko of Nigeria hoeft te gaan. Je woont er al. Wel zo voordelig, hoor ik Antifa-debielen al grappend roepen. Ja, blijf gewoon alles maar negeren en ridiculiseren, doe maar, dan zal de explosie des ter eerder en des te harder aankomen als de boel knalt, want de boel gáát knallen.

    Terecht. Ook ik, die me lange tijd heb laten intimideren en mijn eigen belangen onder de voet gelopen heb zien worden door een nimmer stoppende rij buitenlanders, die allemaal meer rechten lijken te hebben dan ik als debiel ‘witje’, waardoor ook ik uiteindelijk de stad ben uit gevlucht, zie nu dat het niets heeft uitgemaakt dankzij de politiek.

    De meute politici uit allerlei partijen vindt het nooit genoeg, ze blijft nieuwelingen binnenhalen, zodat ‘witjes’ als ik opnieuw moeten vluchten. Maar waarheen deze keer? Om mensen te bedonderen, werden en worden vele tienduizenden nieuwkomers nu overal in alle dorpen en gehuchten ondergebracht. De steden zitten al te vol?

    Behalve natuurlijk de ‘goede’ buurten en buurtschappen, waar types als de Terlouwtjes en aanverwanten hun domicilie hebben. Overal zie je vandaag een toename aan mensen met getinte en zwarte gezichten in straten om je heen. Een toename, die verklaard wordt door het eisen van zelfvernietiging, een witte genocide, door de Verenigde Naties.

    Nog steeds mag ik als ‘witje’ niets zeggen. Ik moet mijn bek houden, brullen ‘nette’ politici. Ik mag straks helemaal niet meer praten. Het woord neger mag ik niet meer gebruiken? Hoezo, wat is daar mis mee? Het woord allochtoon mag ik niet meer gebruiken? Hoezo, wat is daar mis mee? Het woord blanke mag ik niet meer gebruiken, dat moet witte zijn.

    Ik mag bepaalde culturele feesten niet meer vieren, ik moet alle straatnamen in Nederland allemaal kritisch gaan bekijken. Weet je, als jullie getinte en zwarte mensen het hier zo moeilijk hebben, waarom komen jullie dan hierheen? Waarom gaan jullie niet gewoon terug naar die fijne landen waar jullie het duidelijk zoveel beter hadden. Ga daar het slachtoffer uithangen en neem jullie ‘linkse’ vriendjes met jullie mee, doei! Genoeg is genoeg!

    Door:
    “bozeoudeman”
    (voor www.ejbron.wordpress.com)



    Wake up and smell the coffee.


  2. #222
    Veteran Member The Lawspeaker's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Last Online
    11-05-2023 @ 04:45 AM
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Brabant, Holland, Guelders and some Hainaut.
    Country
    Netherlands
    Politics
    Norway Deal-NEXIT, Dutch Realm Atlanticist, Habsburg Legitimist
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    Age
    36
    Gender
    Posts
    70,127
    Thumbs Up
    Received: 34,729
    Given: 61,129

    0 Not allowed!

    Default


    Burgemeester Halsema van Amsterdam wil als reactie op de verschrikkelijke mishandeling en verkrachting van de 68-jarige Rinia Chitanie door een statushouder de bosjes gaan snoeien in Buitenveldert. Avish vroeg de buurtbewoners wat zij vinden van deze maatregel van Halsema en peilde de stemming. #UPNL



    Wake up and smell the coffee.


  3. #223
    Veteran Member The Lawspeaker's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Last Online
    11-05-2023 @ 04:45 AM
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Brabant, Holland, Guelders and some Hainaut.
    Country
    Netherlands
    Politics
    Norway Deal-NEXIT, Dutch Realm Atlanticist, Habsburg Legitimist
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    Age
    36
    Gender
    Posts
    70,127
    Thumbs Up
    Received: 34,729
    Given: 61,129

    0 Not allowed!

    Default


    In deze UPDATE bespreken we de gruwelijke mishandeling en verkrachting van de Hindoestaanse vrouw Rinia Chitanie in Amsterdam door een statushouder. Avish praat over de juridische consequenties van de rol van Opstelten in het proces-Wilders en tot slot bespreken we de gevaren van het opvangen van IS-kinderen in Nederland. #UPDATE #UPNL
    Last edited by The Lawspeaker; 06-19-2019 at 12:32 AM.



    Wake up and smell the coffee.


  4. #224
    Veteran Member The Lawspeaker's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Last Online
    11-05-2023 @ 04:45 AM
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Brabant, Holland, Guelders and some Hainaut.
    Country
    Netherlands
    Politics
    Norway Deal-NEXIT, Dutch Realm Atlanticist, Habsburg Legitimist
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    Age
    36
    Gender
    Posts
    70,127
    Thumbs Up
    Received: 34,729
    Given: 61,129

    0 Not allowed!

    Thumbs up

    Minister neemt bevoegdheid islamitische hogeschool Rotterdam af


    De school in Rotterdam Hollandse Hoogte

    Een islamitische onderwijsinstelling in Rotterdam mag zich geen hogeschool meer noemen. Het gaat om de Europe Islamic University of Applied Sciences (EIUAS), die verder ook de bevoegdheid verliest om graden, zoals de mastergraad, te verlenen.

    Minister Van Engelshoven heeft dat besloten na een onderzoek van de onderwijsinspectie. Die concludeert dat er financiële en bestuurlijke problemen zijn. Op de instelling wordt sinds eind februari niet meer lesgegeven na een faillissement.

    De EIUAS was al langer in beeld bij de inspectie. De FIOD startte in 2016 een onderzoek naar fraude bij fondsenwerving. Een jaar later keek de onderzoeksinspectie naar het effect van de fraude op het bestuur en de financiën.

    Geen verbeteringen
    Dat leidde tot een negatief oordeel: de instelling kon niet voor meerdere jaren inzicht geven in de financiële positie en de begroting was onrealistisch. Daardoor werd de EIUAS onder verscherpt toezicht gesteld. Afgelopen najaar bleek dat de situatie niet was verbeterd. De school kreeg nog een tweede kans om verbeteringen door te voeren, maar ook daarna veranderde er niet genoeg.

    Als de failliete instelling een doorstart wil maken, moet de school opnieuw een verzoek indienen om het recht op graadverlening te krijgen. De EIUAS verzorgde de geaccrediteerde hbo-masteropleiding Islamitische Geestelijke Verzorging. Enkele tientallen studenten volgden afgelopen najaar die opleiding.



    Wake up and smell the coffee.


  5. #225
    Veteran Member The Lawspeaker's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Last Online
    11-05-2023 @ 04:45 AM
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Brabant, Holland, Guelders and some Hainaut.
    Country
    Netherlands
    Politics
    Norway Deal-NEXIT, Dutch Realm Atlanticist, Habsburg Legitimist
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    Age
    36
    Gender
    Posts
    70,127
    Thumbs Up
    Received: 34,729
    Given: 61,129

    0 Not allowed!

    Default

    Quote Originally Posted by The Lawspeaker View Post


    In deze UP!DATE bespreken we het wit privilege van Jorrit Nuijens. De GroenLinks wethouder die is opgestapt na een arrestatie in Amsterdam. Avish heeft nieuws voor ons wat betreft de situatie in Buitenveldert en Shashi en Avish hebben het over de de ontwikkelingen in het proces-Wilders en de plannen van de politiek om etnisch profileren aan te pakken. #UPDATE #UPNL



    Wake up and smell the coffee.


  6. #226
    Veteran Member The Lawspeaker's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Last Online
    11-05-2023 @ 04:45 AM
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Brabant, Holland, Guelders and some Hainaut.
    Country
    Netherlands
    Politics
    Norway Deal-NEXIT, Dutch Realm Atlanticist, Habsburg Legitimist
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    Age
    36
    Gender
    Posts
    70,127
    Thumbs Up
    Received: 34,729
    Given: 61,129

    0 Not allowed!

    Default



    Op de voorgrond de bakstenen die naar Pegida-aanhangers werden gegooid.

    Pegida wil dat politie Eindhoven alsnog achter stenengooiers aangaat; agenten hebben geen stenengooiers gezien

    EINDHOVEN - Pegida-voorman Edwin Wagensveld wil dat de Eindhovense politie de scooterrijders oppakt die zaterdag in de Frankrijkstraat stenen gooiden naar hem en zijn groepje mede-actievoerders. De politie deed dat toen niet, maar hield wel de actievoerders en twee ANP-journalisten aan.

    Het ED vroeg de politie maandagochtend of ze alsnog achter de stenengooiers aangaat. ‘Onze mensen op straat die nadrukkelijk in de buurt van Pegida-aanhangers aanwezig waren, hebben niet waargenomen dat er met stenen naar Pegida-aanhangers is gegooid. Daarmee zijn er dus geen verdachten in beeld die wij op een later moment kunnen aanhouden’, zo reageert een woordvoerder.

    Filmpje
    Wagensveld heeft echter duidelijke filmbeelden - die staan al een etmaal lang op de facebookpagina van zijn anti-Islamorganisatie. Hierop is te zien en te horen hoe een allochtone scooterbestuurder en zijn bijrijder een paar stenen - klein formaat baksteen - gooien. Volgens Wagensveld is een van zijn medestanders daarbij licht gewond geraakt aan zijn hand en been. Wagensveld beschouwt dit als poging tot doodslag.

    Maandagavond belt de woordvoerder van de politie nogmaals met het ED. ,,Het heeft er wel alle schijn van dat er stenen zijn gegooid. Maar ik zie nergens iemand close-up stenen gooien. Deze filmpjes zijn geen wettig en overtuigend bewijs. We willen wel aanvullend onderzoek doen, maar daarvoor hebben we betere beelden nodig. En die weigert Pegida tot nu toe te geven. Ze hebben ook geen aangifte gedaan.”

    Wagensveld reageerde gisteravond vol verbazing. ,,De originele beelden zijn veel beter dan die op Facebook. Ik heb vanmiddag om kwart voor vier dezelfde beelden in een hogere resolutie doorgeappt naar onze vaste contactpersoon bij de politie. En als ze dat willen kunnen we die in een nog hogere resolutie mailen. Los hiervan: er zijn ook twee onafhankelijke getuigen. Een buurtbewoner verklaart zelfs op film dat ze heeft gezien gebeuren. Ook dat filmpje heb ik naar de politie gestuurd. Dat heb ik alleen niet online gezet, om haar privacy te beschermen.” Wagensveld en zijn medestanders stellen dat ze zaterdag al tegen de politie hebben gezegd dat er met stenen is gegooid. ,,Maar dat wil men kennelijk niet horen.”

    Gesprek ANP
    De politie heeft eerder al excuses gemaakt voor de aanhouding van twee ANP-journalisten. Zij werden samen met de actievoerders aangehouden, ondanks het tonen van hun politieperskaart. Ze werden aanvankelijk samen met de actievoerders opgesloten en uiteindelijk enkele uren voor de actievoerders zelf weer vrijgelaten. Een vergissing, aldus de politie. ,,Daarmee is de kous niet af. Naar ik weet is zoiets niet eerder voorgekomen in Nederland, in ieder geval niet in de afgelopen jaren", zegt interim-hoofdredacteur Erik Raven van het ANP. ,,Doorgaans werkt die politieperskaart prima. In de hectiek van een demonstratie kan je als journalist een keer afgesnauwd worden of in het gedrang komen. Maar dat je, ondanks het feit dat je je kenbaar maakt als journalist, wordt aangehouden en samen met actievoerders wordt vastgehouden is bijzonder onfortuinlijk. De politie heeft contact met ons opgenomen en nog deze week zullen we hierover een gesprek hebben.”

    Pegida heeft al diverse malen manifestaties gehouden in Eindhoven, waarbij ze telkens de Al Fourqaanmoskee opzoekt. Hoewel de organisatie telkens maar een heel klein aantal deelnemers trekt - afgelopen zaterdag een tiental - slaagt ze erin jongeren van Turkse en Marokkaanse komaf te provoceren. Die hebben wel zin in sensatie en willen voor elkaar niet onderdoen.

    Zo'n dertig tot veertig jongeren kwamen afgelopen zaterdag op de leden van het Pegidagroepje af en begonnen hen met eieren te bekogelen. Op het moment dat de scooterrijders voorbij reden en met stenen gooiden werd die confrontatie even echt grimmig. De politie hield vervolgens de Pegida-aanhangers aan en nam hen mee naar het bureau. Ze worden ervan verdacht ondanks een verbod een manifestatie te hebben gehouden. Wagensveld zelf ontkent dit laatste en zegt dat hij en zijn medestanders simpelweg door de stad wandelden.

    Maandagavond
    Pegida had toestemming om maandagavond 24 juni een manifestatie te houden op het Stadhuisplein, maar heeft daar uiteindelijk geen gebruik van gemaakt. Ondertussen was de politie wel gedwongen mankracht paraat te houden: niet omdat Pegida zelf gewelddadig is, maar omdat haar acties een gewelddadige tegenreactie kunnen uitlokken.

    Eerdere aanhoudingen
    De Mobiele Eenheid van de politie maakte zondagavond 26 mei een einde aan een demonstratie van Pegida in Eindhoven, nadat een groep van honderden tegenstanders met stenen en andere voorwerpen ging gooien. Bij deze rellen raakten vier agenten lichtgewond. Voor dit geweld zijn toen tien personen aangehouden, onder wie drie minderjarigen. Het ging om zeven Eindhovenaren, een inwoner uit Geldrop en twee Belgen, in de leeftijd van 14 tot en met 32 jaar.



    Wake up and smell the coffee.


  7. #227
    Veteran Member The Lawspeaker's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Last Online
    11-05-2023 @ 04:45 AM
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Brabant, Holland, Guelders and some Hainaut.
    Country
    Netherlands
    Politics
    Norway Deal-NEXIT, Dutch Realm Atlanticist, Habsburg Legitimist
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    Age
    36
    Gender
    Posts
    70,127
    Thumbs Up
    Received: 34,729
    Given: 61,129

    0 Not allowed!

    Default


    1 juli is het Keti Koti oftewel de herdenking van de slavernij. In deze #UPDATE bespreken we het voorstel van de Amsterdamse Raad om excuses aan te bieden voor het slavernijverleden, hebben we het over de Nederlandse identiteit en over moslimgeweld. #UPNL



    Wake up and smell the coffee.


  8. #228
    Veteran Member The Lawspeaker's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Last Online
    11-05-2023 @ 04:45 AM
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Brabant, Holland, Guelders and some Hainaut.
    Country
    Netherlands
    Politics
    Norway Deal-NEXIT, Dutch Realm Atlanticist, Habsburg Legitimist
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    Age
    36
    Gender
    Posts
    70,127
    Thumbs Up
    Received: 34,729
    Given: 61,129

    0 Not allowed!

    Default


    Zitten Afro-Surinamers te wachten op een excuses van Amsterdam? Willen zij doekoe zien voor het leed van hun voorouders? Wij vroegen het tijdens het #KetiKoti festival. Interviews met o.a. Cemil Yilmaz (NIDA) en Tanja Jadnanansing (PvdA) #UPNL



    Wake up and smell the coffee.


  9. #229
    Apricity Funding Member
    "Friend of Apricity"

    Westbrook's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Last Online
    @
    Ethnicity
    ✨👽✨
    Ancestry
    Preußisches Sachsen, Hessen, Bayern, Gloucestershire, Somerset, Yorkshire, Kent, Catalonia, Menorca
    Country
    Malta
    Gender
    Posts
    4,994
    Thumbs Up
    Received: 3,844
    Given: 786

    0 Not allowed!

    Default



    Quote Originally Posted by The Lawspeaker View Post
    Quote Originally Posted by The Lawspeaker View Post

  10. #230
    Veteran Member The Lawspeaker's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Last Online
    11-05-2023 @ 04:45 AM
    Meta-Ethnicity
    Celto-Germanic
    Ethnicity
    Dutch
    Ancestry
    Brabant, Holland, Guelders and some Hainaut.
    Country
    Netherlands
    Politics
    Norway Deal-NEXIT, Dutch Realm Atlanticist, Habsburg Legitimist
    Religion
    Sedevacantist
    Relationship Status
    Engaged
    Age
    36
    Gender
    Posts
    70,127
    Thumbs Up
    Received: 34,729
    Given: 61,129

    0 Not allowed!

    Default

    Zwembad Ridderkerk ontruimd om allochtonenterreur

    Posted op juli 1, 2019 door Piranjaha in Nieuws // 6 Comments

    Het is elke dag raak. Eergisteren in Zeeland, gisteren in Düsseldorf. En het is al jaren aan de gang.

    Het regime vindt terreur tegen de eigen bevolking geen probleem, want grijpt niet in en voert dagelijks meer allochtonentuig en daarmee meer terreur in.
    RTV-Rijnmond:
    Een vader uit Ridderkerk, die met zijn kinderen van 6 en 9 jaar op stap was, had bij het binnengaan van het zwembad al het gevoel dat het niet pluis was. “Ik vroeg aan de caissičre of onze veiligheid wel gegarandeerd kon worden. Daar reageerde ze nogal lacherig op.”

    AD:
    Volgens bezoekers waren er meerdere vechtpartijen, liepen jongeren stomdronken rond en werden kleine kinderen door rivaliserende groepen omver gelopen. Ook zijn er meldingen van bezoekers over bezoekers die over de hekken klommen om op het zwembadterrein te komen, diefstallen en zelfs aanrandingen.

    Het zwembad neemt nu superstrenge maatregelen en zal zondags voor 14.00 uur gesloten zijn voor ‘jongeren’ onder de 18…
    Bezoekers reageren op de Facebookpagina van het zwembad:





    Wake up and smell the coffee.


Page 23 of 41 FirstFirst ... 1319202122232425262733 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. European Multicultural Socialists
    By AussieScott in forum Politics & Ideology
    Replies: 0
    Last Post: 09-21-2011, 02:12 AM
  2. The Multicultural Cult
    By Logan in forum History & Ethnogenesis
    Replies: 5
    Last Post: 09-05-2011, 02:01 AM
  3. Many Finnish Schools Gear Up for Multicultural Christmas
    By The Ripper in forum Suomi - English Entries
    Replies: 5
    Last Post: 12-21-2010, 08:08 AM
  4. Merkel says German multicultural society has failed
    By hajduk in forum Deutschland - English Entries
    Replies: 46
    Last Post: 11-13-2010, 04:07 AM
  5. France sees more benefits of multicultural enrichment
    By The Lawspeaker in forum France - English Entries
    Replies: 3
    Last Post: 09-10-2010, 11:07 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •