Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 61 to 65 of 65

Thread: Why isn't Andalusia considered part of Castile?

  1. #61
    New Member
    Join Date
    Jan 2023
    Last Online
    01-10-2023 @ 04:12 PM
    Meta-Ethnicity
    Romanic
    Ethnicity
    Mallorcan
    Country
    Spain
    Gender
    Posts
    16
    Thumbs Up
    Received: 10
    Given: 3

    1 Not allowed!

    Default

    Per això mateix aclaria que aquestes beneitures de fer distincions entre sa llengua balear i sa catalana no és cosa de mallorquins, menorquins ni eivissencs sinó de forasters que no saben dir dues paraules seguides en sa nostra llengua.

  2. #62
    Veteran Member Apricity Funding Member
    "Friend of Apricity"

    Gallop's Avatar
    Join Date
    Mar 2019
    Last Online
    Today @ 05:45 PM
    Location
    Spain
    Meta-Ethnicity
    Epic, Mythical, Mythological and Biblical
    Ethnicity
    Español
    Ancestry
    Andalusia (Spain)
    Country
    Spain
    Y-DNA
    E-BY7449-E-BY7566
    mtDNA
    J1c5c1
    Gender
    Posts
    11,148
    Thumbs Up
    Received: 7,539
    Given: 4,803

    0 Not allowed!

    Default

    Quote Originally Posted by HannibaltheGreat View Post
    Andulusians have certain unique local culture thats from the history of andulusians so maybe makes them feel a bit different. I thought andalusians spoke different spanish without a lisp like canarians.
    No nos sentimos "un poco diferentes" además a quiénes a otras 17 comunidades autónomas, que a su vez también serían diferentes entre sí? somos unos españoles más, no invente. No confunda el habla con hablar un español diferente, hablamos español. Usted dónde vive o de dónde es?
    https://www.yfull.com/tree/E-BY7449/
    E-V22 - E-BY7449 - E-BY7566 - E-FT155550
    According to oral family tradition E-FT155550 comes from a deserter of Napoleon's troops (1808-1813) who stayed in Spain and changed his surname.

  3. #63
    Veteran Member Apricity Funding Member
    "Friend of Apricity"

    Beowulf's Avatar
    Join Date
    Feb 2021
    Last Online
    @
    Ethnicity
    I larp as a Celt
    Country
    Antarctica
    Y-DNA
    R1b
    Taxonomy
    Brunn + Alpinid + Nordomediterranid
    Gender
    Posts
    5,676
    Thumbs Up
    Received: 10,201
    Given: 12,959

    1 Not allowed!

    Default

    Quote Originally Posted by Caragola View Post
    A sa majoria de mallorquins de soca-rel no mos apassiona una unió política amb Catalunya però tampoc negam nostros vincles amb sos catalans, tant en ascendència com en llengua i cultura. Això és lo que noltros entenem per Països Catalans. Un invent des valencià Joan Fuster per cert.
    Has fet malament xerrant com un mallorquí de soca-rel quan és evident que dius lo que dius per tenir família arribada de sa península. Molts forasters han tengut fills aquí però això no els converteix en mallorquins.
    Tu mateix admets no dominar es mallorquí
    jo no negare mai la conexiò de Catalunya amb balears es molt forta, però em referiex al tema de "països Catalans" que esta molt relacionat en el tema independentista però nosaltres tenim una gran conexiò cultural,llinguistica i genetica amb Catalunya amd sa conquesta d'el rei Jaume, una part meva es de la peninsula i l'altra son de mallorca no soc 100% mallorquí però tinc sa meva part mallorquina i es forta perque sempre e viscut aqui, sa meva mare a nascut aqui y el meu padrí tambe y el seu pare tambe i sa seva mare es Britanica de Menorca (no de l'epoca britanica si no posterior) i el meu pare va neixer a Catalunya i sempre a viscut a tarragona i després es va moure a majorca i els seus pares son d'andalusia, que sigui només part mallorquí no em fa foraster seria foraster si no hagui viscut mai a Mallorca o no sapigues res de Mallorquì però no es el cas. el mallorquì també es sa meva llengua materna però estic acostumat a xerrar més en Castellà per que les noves generaciòns de mallorquins xerren molt més el Castellà que el Mallorquì mateix, mai e necesitat tenir conversacions llargues o important en mallorquì per qué per desgracia esa perdent relevancia.


  4. #64
    New Member
    Join Date
    Jan 2023
    Last Online
    01-10-2023 @ 04:12 PM
    Meta-Ethnicity
    Romanic
    Ethnicity
    Mallorcan
    Country
    Spain
    Gender
    Posts
    16
    Thumbs Up
    Received: 10
    Given: 3

    0 Not allowed!

    Default

    Quote Originally Posted by vikiingMallorcaSpain View Post
    jo no negare mai la conexiò de Catalunya amb balears es molt forta, però em referiex al tema de "països Catalans" que esta molt relacionat en el tema independentista però nosaltres tenim una gran conexiò cultural,llinguistica i genetica amb Catalunya amd sa conquesta d'el rei Jaume, una part meva es de la peninsula i l'altra son de mallorca no soc 100% mallorquí però tinc sa meva part mallorquina i es forta perque sempre e viscut aqui, sa meva mare a nascut aqui y el meu padrí tambe y el seu pare tambe i sa seva mare es Britanica de Menorca (no de l'epoca britanica si no posterior) i el meu pare va neixer a Catalunya i sempre a viscut a tarragona i després es va moure a majorca i els seus pares son d'andalusia, que sigui només part mallorquí no em fa foraster seria foraster si no hagui viscut mai a Mallorca o no sapigues res de Mallorquì però no es el cas. el mallorquì també es sa meva llengua materna però estic acostumat a xerrar més en Castellà per que les noves generaciòns de mallorquins xerren molt més el Castellà que el Mallorquì mateix, mai e necesitat tenir conversacions llargues o important en mallorquì per qué per desgracia esa perdent relevancia.
    O sigui que només ets 1/8 mallorquí però 6/8 andalús? Pitjor de lo que pensava
    Considera't lo que vulguis però no xerris en nom des mallorquins o illencs.
    Gran part de sa culpa que s'estigui perdent es mallorquí és per s'invasió forastera. Per això des castellà deim xerrar foraster.

  5. #65
    Banned
    Join Date
    Dec 2020
    Last Online
    02-11-2024 @ 09:23 AM
    Location
    Miami / Key West
    Meta-Ethnicity
    White Hispanic
    Ethnicity
    Criollo
    Ancestry
    Castilians, Bretons, Normans & Guanches
    Country
    Cuba
    Region
    Florida
    Y-DNA
    R1b-M222=>A10857
    mtDNA
    U6b1
    Politics
    Hispanism
    Hero
    Isabel I of Castile, Juan Ponce de León, Francisco de Orellana, Sebastián de Belalcázar
    Religion
    Catholic
    Age
    30
    Gender
    Posts
    1,415
    Thumbs Up
    Received: 1,816
    Given: 1,581

    0 Not allowed!

    Default

    Volvió el troll catalanista, ese pendejo no se cansa nunca...

Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 10
    Last Post: 04-12-2022, 12:48 PM
  2. Replies: 46
    Last Post: 08-07-2019, 12:14 AM
  3. Replies: 39
    Last Post: 06-13-2019, 08:40 AM
  4. Replies: 56
    Last Post: 07-15-2018, 02:38 PM

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •