Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 26

Thread: Fenomenet Svenska män + Thai brudar

  1. #1
    Veteran Member
    Join Date
    May 2013
    Last Online
    02-12-2018 @ 08:18 PM
    Location
    Sweden
    Meta-Ethnicity
    Germanic/Romance
    Ethnicity
    American
    Ancestry
    French, Swedish, Norwegian and Danish
    Country
    United States
    Region
    Michigan
    Taxonomy
    Atlantic facade
    Politics
    Environmentalism
    Gender
    Posts
    4,492
    Thumbs Up
    Received: 1,680
    Given: 2,053

    0 Not allowed!

    Default Fenomenet Svenska män + Thai brudar

    Vad är det för fel egentligen på alla manliga svenskar? Varje dag här i Stockholm ser jag här sådana par oftast med flera rasblandade barn. De är utan tvekan fler än Svenska tjejer + Araber och Svenska tjejer + Afrikaner.

    Varför?

  2. #2
    Senior Member Vasa's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Last Online
    11-24-2016 @ 09:40 PM
    Meta-Ethnicity
    Nordic
    Ethnicity
    Swedish
    Country
    Sweden
    Region
    Stockholm
    Age
    22
    Gender
    Posts
    800
    Thumbs Up
    Received: 1,289
    Given: 201

    0 Not allowed!

    Default

    Ensamma män med enkla fruar med låga krav?
    A knifeless man is a lifeless man

  3. #3
    Veteran Member
    Join Date
    May 2013
    Last Online
    02-12-2018 @ 08:18 PM
    Location
    Sweden
    Meta-Ethnicity
    Germanic/Romance
    Ethnicity
    American
    Ancestry
    French, Swedish, Norwegian and Danish
    Country
    United States
    Region
    Michigan
    Taxonomy
    Atlantic facade
    Politics
    Environmentalism
    Gender
    Posts
    4,492
    Thumbs Up
    Received: 1,680
    Given: 2,053

    0 Not allowed!

    Default

    Quote Originally Posted by Vasa View Post
    Ensamma män med enkla fruar med låga krav?
    Äckligt hur mycket svenska nationalister klagar på svenska kvinnor för deras "rasbedrägeri" när svenska män inte är mycket bättre.

  4. #4
    Veteran Member Moonbird's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Last Online
    09-21-2015 @ 06:25 PM
    Location
    At home
    Meta-Ethnicity
    Germanic
    Ethnicity
    Finland-Swede
    Country
    Finland
    Gender
    Posts
    1,374
    Thumbs Up
    Received: 391
    Given: 465

    0 Not allowed!

    Default

    Quote Originally Posted by Dollce View Post
    Vad är det för fel egentligen på alla manliga svenskar? Varje dag här i Stockholm ser jag här sådana par oftast med flera rasblandade barn. De är utan tvekan fler än Svenska tjejer + Araber och Svenska tjejer + Afrikaner.

    Varför?
    Jag antar att det är därför att de är så lätta att få. De gör tydligen vad som helst för att få flytta till ett europeiskt land, och Sverige har ett rykte som ett land som det är lätt att leva i för utlänningar. Men det är en nationell tragedi för Sverige med alla dessa rasblandade barn.
    Opportunities always look bigger going than coming.

  5. #5
    Mazik
    Guest

    0 Not allowed!

    Default

    Dessa förhållanden har ökat explosionsartat de senaste 5-10 åren. Tyvärr verkar det krypa ner i åldrarna också, inte bara 40-50 åriga gubbar som hämtar hem en betydligt yngre thaibrud längre. Jag har sett män i 25-30 årsåldern som ser till synes välvårdade ut, som hämtat hem en :/

    Håller f.ö med om att dessa är betydligt mer vanliga än svenska tjejer + negrer eller araber.

  6. #6
    무제
    Join Date
    Aug 2011
    Last Online
    11-06-2017 @ 12:15 AM
    Ethnicity
    no pedigree
    Country
    Belarus
    Gender
    Posts
    1,507
    Thumbs Up
    Received: 751
    Given: 518

    0 Not allowed!

    Default

    Bra tråd Dollce, nyttigt att folk får höra detta från en man eftersom dom flesta är snabba med att bara skylla på tjejerna.

    Quote Originally Posted by Dollce View Post
    Vad är det för fel egentligen på alla manliga svenskar? Varje dag här i Stockholm ser jag här sådana par oftast med flera rasblandade barn. De är utan tvekan fler än Svenska tjejer + Araber och Svenska tjejer + Afrikaner.

    Varför?
    Så sant som det är sagt. På 90-talet kanske det såg annorlunda ut, då det var lite "coolt" att ha en negerkille t.ex, men det har ändrats drastiskt, nu är det "inne" med gula febern och att ha Asiatbrud, 98% av alla Svenska/vita killar jag känner gillar Asiater, och en del tar det ännu längre med negrer och annat dubiöst.

    Ett argument många använder är att vita kvinnor inte är tillräckligt undergivna osv vilket gör mig lite ledsen i hjärtat eftersom det visar att vi inte alls kommit så långt med jämnställdhet som många vill tro. Det är dock bara en dålig ursäkt, ungefär som när vissa Svenska tjejer säger att Svenska killar är "mesiga", något som bara småtjejer under 20 påstår för övrigt, när man fortfarande tycker det är lite spännande med "badboys", vet ingen i min ålder som säger sånt.

    Så det här med att Svenska tjejer skulle hålla på med Araber och Negrer i någon större utsträckning stämmer inte enligt mina erfarenheter, majoriteten av dom som har utländsk kille så är han i många fall annan Europée eller Amerikan.

    Själv har jag ganska dåliga erfarenheter av Svenska snubbar, men har träffat tillräckligt många för att veta att när en Svensk kille faktiskt är bra, så är dom fantastiska "At the end of the day" så betyder det ganska mycket att en kille växt upp med liknande värderingar och kultur, fattar vissa uttryck och referenser, som andra inte skulle förstå, även fast dom talar Svenska och är uppväxta här, finns risk att det inte blir samma ändå.

    Och JA, även jag som 50% utländsk kan ha åsikter om vita/Svenska killar och deras dubiösa partners, jag är vit, född och uppväxt här och identifierar mig mest som Svensk. So good enough for me!
    Last edited by Lux Aeterna; 07-08-2013 at 07:54 AM.

  7. #7
    Mazik
    Guest

    0 Not allowed!

    Default

    @Bonita:


    Hur ser det ut i Finland gällande importerade Thailändare, förekommer det även i hög grad där?

  8. #8
    Veteran Member Moonbird's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Last Online
    09-21-2015 @ 06:25 PM
    Location
    At home
    Meta-Ethnicity
    Germanic
    Ethnicity
    Finland-Swede
    Country
    Finland
    Gender
    Posts
    1,374
    Thumbs Up
    Received: 391
    Given: 465

    0 Not allowed!

    Default

    Quote Originally Posted by Mazik View Post
    @Bonita:


    Hur ser det ut i Finland gällande importerade Thailändare, förekommer det även i hög grad där?
    Det verkar öka för varje år. Det är mest män över 40 som som importerar 15-20 år yngre tjejer från Thailand.
    Opportunities always look bigger going than coming.

  9. #9
    Veteran Member
    Join Date
    May 2013
    Last Online
    02-12-2018 @ 08:18 PM
    Location
    Sweden
    Meta-Ethnicity
    Germanic/Romance
    Ethnicity
    American
    Ancestry
    French, Swedish, Norwegian and Danish
    Country
    United States
    Region
    Michigan
    Taxonomy
    Atlantic facade
    Politics
    Environmentalism
    Gender
    Posts
    4,492
    Thumbs Up
    Received: 1,680
    Given: 2,053

    0 Not allowed!

    Default

    Riktigt bra inlägg måste jag säga!
    Quote Originally Posted by PowerPaw View Post
    Bra tråd Dollce, nyttigt att folk får höra detta från en man eftersom dom flesta är snabba med att bara skylla på tjejerna.



    Så sant som det är sagt. På 90-talet kanske det såg annorlunda ut, då det var lite "coolt" att ha en negerkille t.ex, men det har ändrats drastiskt, nu är det "inne" med gula febern och att ha Asiatbrud, 98% av alla Svenska/vita killar jag känner gillar Asiater, och en del tar det ännu längre med negrer och annat dubiöst.

    Ett argument många använder är att vita kvinnor inte är tillräckligt undergivna osv vilket gör mig lite ledsen i hjärtat eftersom det visar att vi inte alls kommit så långt med jämnställdhet som många vill tro. Det är dock bara en dålig ursäkt, ungefär som när vissa Svenska tjejer säger att Svenska killar är "mesiga", något som bara småtjejer under 20 påstår för övrigt, när man fortfarande tycker det är lite spännande med "badboys", vet ingen i min ålder som säger sånt.
    Det är precis som du säger. Vita män idag, ja jag har även märkt detta i Amerika där Asiatiska brudar höjs upp och betraktas som rena gudinnor. Och det är av den anledning som du nämnde: Att de är undergivna och lätt manipulerade, de har sex med dom när de vill och gör som männen säger. Speciellt Thailändare och Filipinare(massvis av dom i USA).
    All spändhet mellan svenska män och kvinnor idag är en biprodukt av den dekadenta kulturen i vårt samhälle. Svenska tjejer ska tycka att svenska män är mesiga och omanliga medans utländska män ses som riktiga romantiska män, men det är som du säger att detta försvinner med åldern. Ingen svensk kvinna i 25-30 års åldern som jag känner föredrar araber eller negrer för en framtida partner.

  10. #10
    Veteran Member Moonbird's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Last Online
    09-21-2015 @ 06:25 PM
    Location
    At home
    Meta-Ethnicity
    Germanic
    Ethnicity
    Finland-Swede
    Country
    Finland
    Gender
    Posts
    1,374
    Thumbs Up
    Received: 391
    Given: 465

    0 Not allowed!

    Default

    Quote Originally Posted by Dollce View Post
    All spändhet mellan svenska män och kvinnor idag är en biprodukt av den dekadenta kulturen i vårt samhälle.
    Håller helt med om detta. Utan den rådande pk och invandrarvänliga kulturen i dagens Europa skulle dessa asiatiska kvinnor inte ha en chans bland europeiska män. Även om det i dagens läge mest är gamla överviktiga gubbar i Finland som gifter sig med thailändskor eller filippinskor så kommer det säkert även här att krypa ner i åldrarna om dagens samhällsklimat fortsätter. Och även om männen är gamla så är det unga tjejer de importerar så de hinner få flera barn.
    Opportunities always look bigger going than coming.

Page 1 of 3 123 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Replies: 58
    Last Post: 03-14-2014, 05:06 PM
  2. Thai Women beating up American Sex Tourist
    By Mortimer in forum Off-topic
    Replies: 13
    Last Post: 01-28-2013, 04:07 AM
  3. Russian Thai Box Champion
    By Austrvegr in forum Taxonomy
    Replies: 6
    Last Post: 06-09-2012, 07:44 PM
  4. Inside the CIA's secret Thai prison
    By European blood in forum News Articles
    Replies: 0
    Last Post: 09-25-2011, 02:07 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •